Räkningar!!!!

Min kreativitet sinade när jag betalade räkningarna. Känns som om jag hade full koll på min ekonomi tidigare idag. Men nu förstår jag att jag hade överskattat min inkomst. I fredags när jag stod i kön på Åhlens hade jag helt förträngt att jag är student. Handlade som om jag just fått en lön, alltså en RIKTIG lön. Nu är det slut pengar i stort sett, med tanke på veckans veterinärbesök som lär kosta. MEN jag har ett fint tyg hemma och min nya parfym luktar 1995, det gillar jag! Hade behövt läsa metodlitteratur men även det blev väldigt avlägset nu, efter att räkningarna tog min energi. Promenad och förhoppning om att läslusten infinner sig, senare ikväll /Fia, a.k.a slösa.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur är det med dig Fia? Här är det ganska så bra, lite trött nu ska göra en tididg kväll....kul med din blogg=), känns väl lite tråkigt att det är någon som skriver konstiga kommenterar till mig, fattar inte varför nån skulle vilja antyda massa saker, av vilken anledning, men hoppas att personen slutar.....Hoppas du har det bra, trots många räkningar!!!! Kramis

2009-03-31 @ 20:01:06
URL: http://bmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yeah baby!

Jag äääälskar det rosa temat!!

Bogg away, jag läser ALLT!

Saknar dig så mkt.

Puss

2009-03-31 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0